Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Σουηδίας σε συνεργασία με το Συντονιστικό γραφείο Εκπαίδευσης της Ελληνικής Πρεσβείας του Λονδίνου διοργανώνουν Διημερίδα για τους δασκάλους της ελληνικής γλώσσας ως μητρικής σε σουηδικά και ελληνικά σχολεία Σκοπός της διημερίδας είναι να αυξήσει τις ικανότητες των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στην διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως μητρικής και να τους δώσει την ευκαιρία να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και να ανταλλάξουν παιδαγωγικές ιδέες μεταξύ τους. Συμπεριλαμβάνονται επίσης πληροφορίες για καινούριες διδακτικές μεθόδους και εκπαιδευτικό υλικό.
Τόπος: Skolverket, Fleminggatan 14, Stockholm
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012
13.30 – 14.00 Χαιρετισμοί
14.00 – 14.30 ” Ο εκπαιδευτικός στο σύγχρονο σχολείο: διδάσκοντας ελληνικά εκτός ελληνικών συνόρων”,Βαρβάρα Καμπουρίδη, Συντονίστρια Εκπαίδευσης Ελληνικής Πρεσβείας Λονδίνου.
14.30 – 15.30 ”Πληροφορίες για την ιστοσελίδα Tema Modersmål”, Πηνελόπη Κωνσταντούδη, αρθρογράφος και διαχειρίστρια του δικτυακού ιστότοπου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τα ελληνικά και δασκάλα ελληνικών στα σουηδικά σχολεία του δήμου του Varberg.
15.30 – 16.00 Διάλειμμα
16.00 – 17.00 ”Ο ρόλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στην Εκπαίδευση και πληροφορίες για την μητρική γλώσσα σε νηπιαγωγεία και σχολεία”, Mats Wennerholm, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διευθυντής εκπαίδευσης.
17.00 – 18.00 ” Η εκμάθηση της νέας ελληνικής στο Πανεπιστήμιο της Lund και συνήθη γλωσσικά λάθη των Σουηδών φοιτητών μας”, Βασίλης Σαμπατακάκης, Λέκτορας, Πανεπιστήμιο Lund.
18.00 – 19.00 Συζήτηση: ” Διερεύνηση και απενεχοποίηση του λάθους: στρατηγικές αντιμετώπισης”
Με αφορμή την εισήγηση του κ.Σαμπατακάκη οι εκπαιδευτικοί συγκρίνουν τα λάθη των μαθητών τους με τα λάθη των φοιτητών. Στόχος είναι να κατηγοριοποιηθούν τα λάθη, να διερευνηθεί η φύση
και οι πιθανές αιτίες τους, να απενεχοποιηθούν και μέσα από τις τοποθετήσεις και τη συζήτηση να αναδειχθούν καλές πρακτικές αντιμετώπισής τους. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συνεισφέρουν στη συζήτηση ουσιαστικά προσκομίζοντας τις σημειώσεις τους από τα λάθη των μαθητών τους και πιθανούς ή εφαρμοσμένους τρόπους αντιμετώπισης.
Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012
09.00 – 13.00 ” Ηλεκτρονικά Περιβάλλοντα για τη διδασκαλία και μάθηση της ελληνικής γλώσσας και ιστορίας στη Διασπορά” Σπαντιδάκης Ιωάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης.
[Το πρωϊνό μοιράζεται ως εξής:
09.00 – 10.00 Εισήγηση
10.00 – 10.30 Συζήτηση
10.30 – 11.00 Διάλειμμα
11.00 – 13.00 Workshop (Παρακαλούνται όσοι εκπαιδευτικοί έχουν φορητούς υπολογιστές να τους φέρουν μαζί τους)]
13.00 – 14.00 Μεσημεριανό γεύμα
14.00 – 16.30 ” Το Περιβάλλον για τη διδασκαλία της γλώσσας στο επίπεδο Β2 του ΚΕΠΑ”, Βαρσαμίδου Δέσποινα, Εκπαιδευτικός Β’θμιας, υποψήφια διδάκτορας Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
(Το απόγευμα μοιράζεται ως εξής:
14.00 – 15.00 Εισήγηση
15.00 – 15.30 Συζήτηση
15.30 – 16.30 Workshop)
16.30 – 17.00 Ανακεφαλαίωση και κλείσιμο της διημερίδας
Τόπος: Skolverket, Fleminggatan 14, Stockholm
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012
13.30 – 14.00 Χαιρετισμοί
14.00 – 14.30 ” Ο εκπαιδευτικός στο σύγχρονο σχολείο: διδάσκοντας ελληνικά εκτός ελληνικών συνόρων”,Βαρβάρα Καμπουρίδη, Συντονίστρια Εκπαίδευσης Ελληνικής Πρεσβείας Λονδίνου.
14.30 – 15.30 ”Πληροφορίες για την ιστοσελίδα Tema Modersmål”, Πηνελόπη Κωνσταντούδη, αρθρογράφος και διαχειρίστρια του δικτυακού ιστότοπου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τα ελληνικά και δασκάλα ελληνικών στα σουηδικά σχολεία του δήμου του Varberg.
15.30 – 16.00 Διάλειμμα
16.00 – 17.00 ”Ο ρόλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στην Εκπαίδευση και πληροφορίες για την μητρική γλώσσα σε νηπιαγωγεία και σχολεία”, Mats Wennerholm, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διευθυντής εκπαίδευσης.
17.00 – 18.00 ” Η εκμάθηση της νέας ελληνικής στο Πανεπιστήμιο της Lund και συνήθη γλωσσικά λάθη των Σουηδών φοιτητών μας”, Βασίλης Σαμπατακάκης, Λέκτορας, Πανεπιστήμιο Lund.
18.00 – 19.00 Συζήτηση: ” Διερεύνηση και απενεχοποίηση του λάθους: στρατηγικές αντιμετώπισης”
Με αφορμή την εισήγηση του κ.Σαμπατακάκη οι εκπαιδευτικοί συγκρίνουν τα λάθη των μαθητών τους με τα λάθη των φοιτητών. Στόχος είναι να κατηγοριοποιηθούν τα λάθη, να διερευνηθεί η φύση
και οι πιθανές αιτίες τους, να απενεχοποιηθούν και μέσα από τις τοποθετήσεις και τη συζήτηση να αναδειχθούν καλές πρακτικές αντιμετώπισής τους. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συνεισφέρουν στη συζήτηση ουσιαστικά προσκομίζοντας τις σημειώσεις τους από τα λάθη των μαθητών τους και πιθανούς ή εφαρμοσμένους τρόπους αντιμετώπισης.
Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012
09.00 – 13.00 ” Ηλεκτρονικά Περιβάλλοντα για τη διδασκαλία και μάθηση της ελληνικής γλώσσας και ιστορίας στη Διασπορά” Σπαντιδάκης Ιωάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης.
[Το πρωϊνό μοιράζεται ως εξής:
09.00 – 10.00 Εισήγηση
10.00 – 10.30 Συζήτηση
10.30 – 11.00 Διάλειμμα
11.00 – 13.00 Workshop (Παρακαλούνται όσοι εκπαιδευτικοί έχουν φορητούς υπολογιστές να τους φέρουν μαζί τους)]
13.00 – 14.00 Μεσημεριανό γεύμα
14.00 – 16.30 ” Το Περιβάλλον για τη διδασκαλία της γλώσσας στο επίπεδο Β2 του ΚΕΠΑ”, Βαρσαμίδου Δέσποινα, Εκπαιδευτικός Β’θμιας, υποψήφια διδάκτορας Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
(Το απόγευμα μοιράζεται ως εξής:
14.00 – 15.00 Εισήγηση
15.00 – 15.30 Συζήτηση
15.30 – 16.30 Workshop)
16.30 – 17.00 Ανακεφαλαίωση και κλείσιμο της διημερίδας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου