Την Παρασκευή, 07/09/20 12, στην τάξη του νηπίου κάναμε κάποιες ασκήσεις προγραφής για γράμματα όπως το Α, Π, Ο, Γ κ.ά. Έπειτα κάναμε ασκήσεις όπου έπρεπε να συγκρίνουν σχήματα και σχέδια και να βρουν τα όμοια, όπως και συνέχιση μοτίβων.
Στην τάξη της Προπαρασκευαστικής Α μιλήσαμε για τα ζώα του δάσους και τα ζωγραφίσαμε. Έπειτα μιλήσαμε για τα πόδια των ζώων, άλλα ζώα έχουν 2 πόδια, άλλα έχουν 4 κ.λπ.
Στη συνέχεια αναφερθήκαμε σε ρούχα, στολές κι αξεσουάρ.
Τέλος, θυμηθήκαμε το μπ και ντ και κάναμε κάποιες ασκήσεις εμπέδωσης.
Στην τάξη της Προπαρασκευαστικής Β κάναμε ένα Διαγνωστικό κριτήριο για να εντοπίσω το επίπεδο περίπου των μαθητών. Οι ασκήσεις περιείχαν ασκήσεις, όπως οι παρακάτω:
Να εντοπίσουν τη σωστή εικόνα μετά το άκουσμα της λέξης.
Να ενώσουν σωστά λέξεις του βασικού λεξιλογίου με εικόνες.
Να περιγράψουν εικόνες που αναπαριστούν σκηνές από την καθημερινή ζωή.
Να γράψουν το ονοματεπώνυμό τους.
Να γράψουν μικρές φράσεις κάτω από εικόνες.
Στην τάξη της Προπαρασκευαστικής Α μιλήσαμε για τα ζώα του δάσους και τα ζωγραφίσαμε. Έπειτα μιλήσαμε για τα πόδια των ζώων, άλλα ζώα έχουν 2 πόδια, άλλα έχουν 4 κ.λπ.
Στη συνέχεια αναφερθήκαμε σε ρούχα, στολές κι αξεσουάρ.
Τέλος, θυμηθήκαμε το μπ και ντ και κάναμε κάποιες ασκήσεις εμπέδωσης.
Στην τάξη της Προπαρασκευαστικής Β κάναμε ένα Διαγνωστικό κριτήριο για να εντοπίσω το επίπεδο περίπου των μαθητών. Οι ασκήσεις περιείχαν ασκήσεις, όπως οι παρακάτω:
Να εντοπίσουν τη σωστή εικόνα μετά το άκουσμα της λέξης.
Να ενώσουν σωστά λέξεις του βασικού λεξιλογίου με εικόνες.
Να περιγράψουν εικόνες που αναπαριστούν σκηνές από την καθημερινή ζωή.
Να γράψουν το ονοματεπώνυμό τους.
Να γράψουν μικρές φράσεις κάτω από εικόνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου