Την Τρίτη, 03/09/2012, μιλήσαμε για το πώς περάσαμε την ημέρα μας.
Έπειτα έκανα στους μαθητές ένα διαγνωστικό κριτήριο για να δω το επίπεδο των μαθητών στην Ελληνική Γλώσσα στην αρχή του σχολικού μας έτςου. Χρησιμοποίησα το Διαγνωστικό κριτήριο Ι του Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ. Αξιολόγησα ήδη την ικανότητά τους στον προφορικό λόγο την ώρα του τεστ. Με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης θα προσπαθήσω να βρω το κατάλληλο υλικό που θα επιτρέψει στους μαθητές να βελτιώσουν τις ικανότητές του στην επικοινωνία και στο γραπτό λόγο.
Κάθε μαθητής θα έχει ένα προσωπικό φάκελο στον οποίο θα τοποθετούμε τεστ, εργασίες και σχόλια από εμένα, ώστε να μπορούμε όλοι, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικός, να ελέγχουμε την απόδοση του μαθητή καθ'όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Έπειτα έκανα στους μαθητές ένα διαγνωστικό κριτήριο για να δω το επίπεδο των μαθητών στην Ελληνική Γλώσσα στην αρχή του σχολικού μας έτςου. Χρησιμοποίησα το Διαγνωστικό κριτήριο Ι του Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ. Αξιολόγησα ήδη την ικανότητά τους στον προφορικό λόγο την ώρα του τεστ. Με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης θα προσπαθήσω να βρω το κατάλληλο υλικό που θα επιτρέψει στους μαθητές να βελτιώσουν τις ικανότητές του στην επικοινωνία και στο γραπτό λόγο.
Κάθε μαθητής θα έχει ένα προσωπικό φάκελο στον οποίο θα τοποθετούμε τεστ, εργασίες και σχόλια από εμένα, ώστε να μπορούμε όλοι, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικός, να ελέγχουμε την απόδοση του μαθητή καθ'όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου